Hoe bereik je ons?

Het servicebureau van Wasko is gevestigd in Papendrecht. wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Wasko Kinderopvang
Poldermolen 4
3352 TH Papendrecht

Tel: 078 – 615 71 65

 

Kies 1 voor afdeling Kindplanning voor vragen over plaatsingsmogelijkheden, extra dagdelen en tarieven
Kies 2 voor afdeling Financiën voor vragen over een factuur, betaling of een betalingsherinnering
Kies 3 voor afdeling Personeelszaken voor personeelsvragen en sollicitaties
Kies 4 voor afdeling Marketing en Communicatie voor alle marketing- en publiciteit en sponsorgerelateerde vragen – Media kan ook bellen met 0631996048 –
Kies 5 voor afdeling ICT/Facilitair voor alle ICT/facilitair gerelateerde vragen
Kies 6 voor alle overige vragen

 

Wij zijn ook per e-mail bereikbaar: 
let op: het e-mailadres is geen directe link om zoveel mogelijk spam te voorkomen

 

Mail naar kindplanning@wasko.nl voor vragen over plaatsingsmogelijkheden, extra dagdelen en tarieven
Mail naar financien@wasko.nl voor vragen over een factuur, betaling of een betalingsherinnering
Mail naar personeelsplanning@wasko.nl indien je medewerker bent van Wasko en je vragen hebt over het rooster (ziekmelding mag enkel telefonisch)
Mail naar personeelszaken@wasko.nl voor overige personeelsvragen
Wil je solliciteren, mail dan naar sollicitatie@wasko.nl
Mail naar communicatie@wasko.nl voor alle marketing- en publiciteit en sponsoring gerelateerde vragen 
Mail naar facilitair@wasko.nl voor alle facilitair gerelateerde vragen
Mail naar ict@wasko.nl voor alle ICT gerelateerde vragen.
Mail naar info@wasko.nl voor algemene zaken
Mail naar het secretariaat@wasko.nl voor vragen aan directie

 

Onze Functionaris Gegevensbescherming is dhr. W.A. Kerkhof, FG-nummer FG006659, fg@wasko.nl


Klachtenregeling

Al onze medewerkers doen hun uiterste best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als jij tevreden bent, dan zijn wij dat ook. Het kan echter ook voorkomen dat je niet tevreden bent en een klacht kenbaar wilt maken. Wasko neemt haar klanten serieus, en dus ook je klacht. We willen graag leren van je klacht en samen naar een oplossing zoeken. Bespreek je onvrede of klacht eerst en het liefst meteen met de betreffende medewerker; vaak is het mogelijk een klacht op te lossen in een goed gesprek tussen de direct betrokkenen. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kun je je wenden tot de teamleider van het kindercentrum waar je kind is geplaatst. De teamleider zal de klacht in behandeling nemen. Voor de behandeling van klachten hanteren we een interne klachtenprocedure.

 

Algemene voorwaarden

Op onze dienstverlening zijn Algemene Voorwaarden voor kinderopvang van toepassing.