Hoe bereik je ons?

Het kantoor van Wasko is gevestigd in Papendrecht en geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

 

Wasko Kinderopvang
Poldermolen 4
3352 TH Papendrecht

 

Tel: 078 – 615 71 65

 

Vragen over plaatsingen kun je e-mailen naar klantenservice@wasko.nl
Vragen over financiën kun je e-mailen naar financien@wasko.nl
Vragen over tussenschoolse opvang kun je e-mailen naar TSO@wasko.nl
Vragen over personeelszaken kun je e-mailen naar personeelszaken@wasko.nl
Vragen over sollicitaties kun je e-mailen naar sollicitatie@wasko.nl
Vragen voor het directiesecretariaat en directie kun je mailen naar secretariaat@wasko.nl

 

Klachtenregeling

Alle medewerkers van Wasko doen hun uiterste best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. 
Als jij tevreden bent, dan zijn wij dat ook. Het kan echter ook voorkomen dat je niet tevreden bent en een klacht kenbaar wilt maken. Wasko neemt haar klanten serieus, en dus ook je klacht. We willen graag 
leren van je klacht en samen naar een oplossing zoeken. Bespreek je onvrede of klacht eerst en het liefst meteen met de betreffende medewerker; 
vaak is het mogelijk een klacht op te lossen in een goed gesprek tussen de direct 
betrokkenen. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kun je je wenden tot de teamleider van het kindercentrum waar je kind is geplaatst. De teamleider zal de klacht in behandeling nemen. Voor de behandeling van klachten hanteren we een interne klachtenprocedure.

 

 

Algemene voorwaarden
Op onze dienstverlening zijn Algemene Voorwaarden voor kinderopvang van toepassing.